miercuri, 26 ianuarie 2011

Elevi bătuţi de profesori???

"Desi pare greu de crezut, doua profesoare din Medias, inca, fac ordine in clasa, cu batul. Cel putin asa sustin mai multi elevi din clasa a saptea, de la Scoala Generala nr. 7, care acuza cadrele didactice de violente greu de imaginat. Una dintre eleve sustine ca profesoara de limba romana i-a rupt un dinte, iar alta ca a izbit-o cu capul de banca, pe motiv ca ar fi "deranjat" ora." (sursa)         Exemple din astea sunt o grămadă, prin toate ziarele şi pe la toate televiziunile...profesori care bat elevii, părinţi isterizaţi, sancţiuni drastice pentru cadrele didactice. 
La faza asta, dacă profesorul îi rupea capul handicapatului ăla, care erau titlurile...? "Un profesor a snopit în bătaie un elev", "Proful bătăuş i-a aplicat o corecţie unui elev in faţa colegilor"...şi bineînţeles că profesorul era concediat.
Nu mai ţin minte care a fost deznodământul acestui caz, dar nu îmi dau seama cum tâmpitul din clip a confundat puşcăria cu şcoala.
Dacă profesorul ar fi intervenit aici, titlul era genial..."Profesorul a tâlhărit un elev, furîndu-i telefonul mobil".

  












În faţa blocului sunt nişte copii de 5-8-12 ani. Unii dintre ei îşi înjură părinţii în gura mare. Şi nu cu "prostule" sau "eşti o mamă rea", ci cu "futu-ţi morţii mă-tii că nu îmi iei suc"! Părinţii dau din umeri şi zâmbesc amar. "Nu îl pot controla, ce să îi fac?" Rupe-i capu' !!

Acum stau şi mă gândesc, oare ce vină au profesorii că părinţii uită să-şi mai educe copiii şi şcolile sunt din ce în ce mai pline de tâmpiţi? După părerea mea, cretinii din imaginile de mai sus s-au născut idioţi şi eforturile părinţilor şi profesorilor de a-i aduce la normal sunt zadarnice. Faza cea mai nasoală este că maimuţele astea, cică, reprezintă viitorul...Aşadar o să avem parte de un viitor plin de Vârci, Sânziene, Adeline, Ogici, Monici, Dodei, Bombe Sexy, Simone, copii minune şi alte Salamuri.

8 comentarii:

  1. Asa au priceput astia democratia, ce sa le faci ca parinte?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce sa le faci ca parinte????? Sa le rupi capul de exemplu! Sau ca sa nu ajungi sa le rupi capul...uite o varianta mai simpla....educa-i de mici!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Citeste putin articolul asta

    http://www.tribuna.ro/stiri/eveniment/un-elev-si-a-batut-profesorul-pentru-ca-nu-i-mai-suporta-ranjetul-32889.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Extraordinar frate....cu săbii când o să vină la şcoală?

    RăspundețiȘtergere
  5. N-ai auzit farsa lui Buzdugan cu "doamna" care nu voia ca fata ei sa poarte uniforma.. k ea a dat mii de dolari pe hainele ei?
    Pai cu asa parinti.. cam ce copii sa ai in scoli?
    Ca astia din poze... Adica niste NESIMTITI!
    Nu mai stiu astia ce e respectul, nu-l mai stiu nici acasa, dar mai la scoala.
    Mi-aduc aminte cand m-a invatat mami sa spun saru-mana la oamenii mai mari... Si eu mergeam pe strada si spuneam la toata, dar la TOATA LUMEA. Sute de "saru-mana" pe zi dadeam... :)
    La scoala dirigintele (Dumnezeu sa-L ierte!) ne controla unghiile si batista la ora de dirigentie.. ne invata cum sa ne spalam pe dinti si kestii de genul.
    Lucruri elementare pe care le stiam majoritatea din noi.. dar astfel de cazuri, precum cele din post-ul tau, nu existau. Chiar asa DESTREBALARE ! Dumnezeule...
    Profesorul NE RESPECTA.. si IL RESPECTAM!
    Sa puna batzul pe ei!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar am postat farsa lui Buzdugan si cum am zis si acolo...ne reconfirma un adevar tragic.

    RăspundețiȘtergere
  7. Catalina....nu ai vazut ca, daca profesorii "pun batul pe ei" sunt imediat sanctionati? Nimeni nu se intreaba ce l-a determinat pe profesorul ala sa puna batul pe ei, nimeni nu tine cont ca sunt o gramada de pramatii care poarta titulatura de elevi.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu am fost elev si eu faceam glume pe seama colegilor sau a profesorilor dar nici decum nu se facea ce e in ziua de astazi :) nu e de ras suntem o tara de nimic cu valori neslefuite imi pare rau sa zic asta :(

    RăspundețiȘtergere