sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Miliţia română

Liviu Popa, şeful miliţiei române: "Sunt suficienţi poliţişti beţivi şi nenorociţi în Poliţia Română"  
Ăştia parcă sunt făcuţi din acelaşi aluat când e vorba de a-şi contrazice imediat propriile afirmaţii. Popa zice că , în prezent, există peste 7.000 de miliţieni cercetaţi prealabil şi sancţionaţi disciplinar, din care 2.000 sunt sancţionaţi de două ori...bun! Pe urmă, vine si zice că în prezent sunt 55 500 de miliţieni, însă, dacă sunt buni, pot rămâne 55 000...stai puţin că aritmetica îmi joacă feste, deci are 55 500 de oameni ,dintre care 7000 sunt cercetaţi şi spune că, dacă sunt buni, pot rămâne 55 000. Uite, pe mine m-a oprit un miliţian in Timişoara, pe motiv ca nu am acordat prioritate le trecerea de pietoni (drumul era cu 2 benzi pe sens şi pietonul tocmai pusese picioarele pe trecere, însă pe partea cealaltă a drumului, iar după mine au mai trecut 2 maşini, ) şi m-a ameninţat ca îmi ia permisul şi rahaturi din astea. I-am explicat ca pietonul era la mama dracu', după mine mai trecuseră două maşini...el nu şi nu că deh, n-aveam număr de TM. Până la urmă i-am dat 200 de lei şpagă, omul a acceptat rapid şi mi-a dat amendă de 60 de lei că nu am purtat centura.
Revenind la subiect, mă întreb care din ăia 7000 de miliţieni cercetaţi sunt "buni"?  Dacă sunt cercetaţi , înseamnă că au fost acuzaţi fie de luare de mită, fie de abuz, sau alte chestiuni minore. Nu ştiu care e criteriul de selecţie, adică vine Popa şi îi ia la rand:
- Băi cercetatule, tu cât ai luat şpagă?
- 500 de lei şefu'!
- Eşti bun bă, tu rămîi în continuare, stai jos şi exersează tabla împarţirii!
Vine altul la rând.
- Bă, tu căt ai luat spagă?
- 30 de lei şi un borcan de zacuscă!
- Băăăă, nu eşti bun de nimic, eşti concediat!
Altul.
- Cu tine care-i treaba?
- Am oprit în trafic un membru PDL.
- Cuuum?
- Păi, era beat, circula cu viteză mare,a lovit 3 maşini şi a accidentat 2 pietoni dintre care unul a murit.
- Şi ce ai facut?
- Păi procedura standard, l-am dus la secţie, i-am reţinut permisul şi i-am făcut dosar penal.
- Băăă boule, tu în ce poliţie crezi că lucrezi? Alea 3 maşini au intrat în el şi pietonii fiind foarte beţi au sărit in drum...deci ăla care a murit e de vină! Acum mergi şi ia declaraţie mortului...şi fă-l să recunoască!
- A, încă ceva...eşti concediat, fiindcă ai folosit un abuz excesiv asupra membrului pdl, om nevinovat!
Sper din tot sufletul să nu fie ăsta criteriul de selecţie.
Acum încerc să rezolv problema pe care mi-a dat-o Popa, vreau să îmi dau seama cum naiba 55.500 - 7000 = 55 000 ????? Acum  am realizat de ce este nevoie de 5 miliţieni să schimbe un bec!!!

2 comentarii:

  1. matematici superioare. nu intelegem noi, de asta suntem inca cetateni obisnuiti in timp ce ei ne conduc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Au trecut aproape 2 ore si inca ma chinui sa descopar metoda de calcul....chiar ca sunt matematici superioare.

    RăspundețiȘtergere