sâmbătă, 12 februarie 2011

Ce am făcut???

Itxako vs. Oltchim, un meci care nu trebuia să ne facă cine ştie ce probleme, s-a transformat într-un adevărat coşmar. Jocul s-a terminat 26-25 pentru jucătoarele din Spania, însă nu faptul că am luat bătaie e frustrant, ci felul în care am fost învinşi. În minutul 42 scorul era 20-14 pentru noi, în minutul 60 era 26-25 pentru ele. Din păcate, Oltchim ne-a oferit în seara asta o mostră de psihic tipic românesc, care ne face viaţa amară de atâta vreme.Cu Talida Tolnai fără inspiraţie şi Cristina Neagu inexistentă , echipa noastră ne-a demostrat că un trofeu precum Liga Campionilor este totuşi destul de greu de obţinut, chiar dacă vâlcencele declarau la unison că o vor face. Sper din tot sufletul să mă înşel şi fetele să câştige tot de acum încolo culminând cu obţinerea trofeului. Am primit cu bucurie vestea ca Anja Andersen o să fie antrenoarea Oltchimului, însă am fost foarte dezamăgit când am aflat că daneza o să stea pe bancă doar la meciurile din Ligă, în restul timpului de pregătirea echipei ocupându-se antrenorii secunzi. În fine, poate astea sunt metode moderne şi suntem noi mai neevoluaţi. Oricum, multă baftă fetelor pe viitor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu