marți, 26 iulie 2011

A murit una...

O isterie GENERALA a cuprins intreg spatiul virtual si nu numai,  datorita mortii asteia din poza. Daca vreau sa aflu prognoza meteo, trebuie sa aflu neaparat ca a murit asta, daca vreau sa imi comand o piesa de masina, bineinteles ca un sfert din pagina e blocata cu stiri despre asta, daca vreau sa citesc un ziar de sport...ghici ce...a murit asta, etc etc etc.
Am vrut sa intru si eu in randul lumii si sa aflu cine a fost asta. Am cautat pe Goagal  si majoritatea paginilor imi spuneau ca Amy nu stiu care,  avea 27 de ani si era dependenta de droguri si alcool de nu stiu cati ani, fiind internata de mai multe ori la diferite centre de dezintoxicare si dezalcoolizare. Apoi am aflat, greu de tot, ca era cantareata si repede m-am bagat pe Youtube sa vad si eu ce canta gagica (am facut-o gagica inainte sa gasesc poza asta). Am gasit doua - trei piese serioase, insa restul interpretarilor erau dementiale. Acum , in sfarsit am aflat si eu cine a fost Amy Winehouse...doar alt exemplar ratat, care avea impresia ca drogurile si alcoolul aduc nemurirea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu