vineri, 2 decembrie 2011

Fasolea, ciolanul si patriotii

Pentru inceput trebuie sa marturisesc ca aveam de gand sa ejaculez blogul asta din spatiul virtual, insa postarile colegei de "clapaceala" Catalina , mi-au schimbat parerea si am decis sa-mi atrag o gramada de antipatii facandu-mi tara de cacat. De fapt nu e tara mea, pentru ca nu ma identific absolut deloc cu ceea ce se petrece acolo, doar ca acum ma amuza teribil lucrurile care in trecut ma ingrozeau. Imi place sa cred ca m-am trezit dupa un somn de douazeci si ceva de ani si ca totul a fost un cosmar...wow, visam ca traiesc intr-o tara mizerabila, unde ma cacam pe mine ca nu aveam bani sa-mi platesc intretinerea si ma gandeam cu groaza maine nu o sa am ce pune pe masa, iar daca eram racit si aveam nevoie de o aspirina, prima intrebare pe care o puneam la farmacie era "cat costa?". Pai cum sa te mai apuci sa postezi peste tot ca "la multi ani romania", "romania te iubesc" si alte porcarii de genul asta? Pe amaratii aia care se aduna prin piete cu stegulete in maini ii inteleg, cand se calca in picioare pentru un castron cu fasole(cu aroma de ciolan) si un pahar de orice fierbinte.
Ba fratilor, nu va mai cacati pe voi, faceti un ultim efort si plecati dracu din ligheanul ala de tara, pana nu e prea tarziu. Nu va faceti probleme ca mama, tata, ...o sa aveti suficient timp liber si suficienti BANI sa va intoarceti in VIZITA. Nu va garanteaza nimeni ca o sa reusiti din prima, insa daca ati luat contact cu lumea normala si civilizata, numai acolo o sa va stea gandul si abia atunci o sa realizati cu adevarat in ce baltoaca mocirloasa va scaldati - romania. Bineinteles ca nici in strainatate nu alearga cainii cu covrigi in coada, dar e suficient sa munciti cinstit si atunci o sa aveti parte ce ceva de neinchipuit si anume RESPECT. 
Aceeasi intrebare pe care a adresat-o Catalina-Iubesc romania? Raspuns-CU SIGURANTA NU!!!

4 comentarii:

  1. bine ai revenit pe blog! Bucurosi de oaspeti
    Si eu mi-am tras de mult pe linie moarta blog-ul, insa apropierea zilei de 1 decembrie insotita, cum altfel, de un patriotism atat de fals m-a facut sa resuscitez blog-ul.
    Stiu exact la ce te referi cand spui "daca ati luat contact cu lumea normala si civilizata, numai acolo o sa va stea gandul"... pentru ca numai acolo imi sta gandul. Desi ultima "escapada" a fost in Grecia si Grecia (cica) e vai de mama ei, iar romanii se intrec in glume la adresa acestei tari, nu stiu daca ai fost si acolo, dar este alta lume!!! Si suntem ANI LUMINA si in urma lor.
    De fapt nu-mi trece prin gand vreun stat din Europa care sa fie in urma noastra...
    Dar e bine ca ne "iubim" tara de 1 Decembrie.
    Patriotism maxim!
    Ma bucur pt tine ca ai avut fortza sa pleci si sa nu te mai intorci. Voi face si eu pasul acesta in ianuarie.
    Asteptam cu nerabdare si postarile viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Consider cu stupoare ca mai sunt inca multi din astia care o dau inainte cu dragostea, muntii, campiile, Decebal, Cuza...nu mai am rabdare. Nu-ti trebuie forta sa pleci Catalina, trebuie doar sa te trezesti intr-o dimineata si sa-ti spui gata, mi-a ajuns, plec. Asa am facut eu si parca ma simt altfel cand pe fluturasul de salariu imi scrie, in loc de 1000 ron - 8000 ron. Si cretinul ala care a scornit aia cu "banii nu aduc fericirea" e un mare bou. Eu sunt aici cu sotia, avem absolut tot ce ne trebuie si suntem efectiv fericiti. Asa ca sa ma mai lase in pace frustratii aia cu dealurile si podisurile ca nu mai tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, dar vad ca tot te mai preocupa Romania, desi va e bine acolo unde sunteti. Deci, esti patriot. Chiar daca nici tu nu stii de ce. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Niciodata in viata mea nu m-am considerat patriot si nici nu vad cum as putea schimba asta. Nu ma preocupa deloc romania...romania este locul unde, din pacate, traiesc parintii mei si atat. A incetat sa mai reprezinte "acasa" pentru mine.
    Din greseala am urmarit niste imagini din tara cu un nene care i-a pupat mana individului cu nume de cur care, tot din pacate, conduce tara...si asta m-a scandalizat puternic, dar pana la sentimentul de patriotism...ohoo :)

    RăspundețiȘtergere