luni, 27 decembrie 2010

Merry Christmas and a fucking New Year

       Sper din tot sufletul că sunt singurul nenorocit din lume căruia nu-i place Decembrie, inclusiv sărbătorile din această lună. La fiecare început de an deja mă gândesc cu groază că o să vină din nou luna decembrie cu blocaje în trafic, nervi, cozi interminabile în magazine, mii de babe care analizează fiecare produs şi care stau în faţa vânzătoarelor zeci de minute, iar la final cumpără o măslină.....toate astea pentru o zi, două. "Să fim mai buni, să punem cele cuvenite pe masă"...bă, mă laşi? Eu, poate vreau să fiu mai bun şi în alte zile din an, nu doar de Crăciun, iar faza cu "cele cuvenite pe masă" este de vis..., pentru că există în preajma noastră exemplare care, chipurile postesc inainte de Crăciun, nu ştiu câte zile şi după aia bagă în ei un porc jumate, ajung la Urgenţe şi se intreabă de ce oare...
Altă fază genială e aia cu mersul la biserică, asta le întrece pe toate si am trait-o pe pielea mea. Sâmbătă dimineaţă mergeam cu maşina prin oraş şi dintr-o dată îmi taie un bou calea fără să semnalizeze, nimic nou...,îl claxonez şi am continuat să rulez exact în dreptul lui. L-am întrebat prin semne dacă e sănătos la cap, iar el a deschis geamul şi a început : "te bag în mizda pătii, îti dau la m..e, s-o f...t pe măta".....ce să-i mai zici ? Faza tare abia urmează....ghiciţi unde a oprit omu' maşina...în faţa bisericii, şi-a luat nevasta de mână şi au intrat în "lăcaşul de cult", probabil erau foarte credincioşi. Şi cretinul ăsta nu e singur...geme Românica de handicapaţi din ăştia. 
Să recapitulez:
1. "Să fim mai buni"- pot să fiu mai bun şi în timpul anului, nu neapărat de Crăciun.
2. "Să punem cele cuvenite pe masă"- mănânc echilibrat în timpul anului şi nu fac excepţie de Crăciun de dragul de a mânca un porc întreg şi de a ocupa o rezervă la Urgenţe.
3. "Să ne închinăm Domnului"- presupunând prin absurd că merg la biserică, aleg o zi obişnuită, pentru că merg la acolo să mă rog şi nu vreau să mă îmbulzesc cu toţi beşinoşii care vin  pentru o  pungă cu mandarine. Şi exemplele pot continua.
         Am devenit un Grinch tocmai datorită acestor lucruri şi singurele bucurii pe care mi le oferă Craciunul sunt alea două zile libere (anu' ăsta a picat nasol). 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu